خدمات مشتریان
خرید و سفارش
- چطور مطمئن باشم پس از ثبت سفارش، کالا به دست من می رسد؟
پاسخ: علاوه بر تجربه و سابقه ی تیم BARUOOS، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
- چطور می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: برای ثبت سفارش ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کرده باشید. سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و با نهایی کردن خرید بقیه مراحل را از جمله اضافه کردن آدرس و انتخاب روش پرداخت طی می نمایید.
- چطور می توانم از سایز کالای انتخابی مطمئن شوم؟
پاسخ: اکثر کالاهای موجود در BARUOOS دارای جدول راهنمای سایز می باشند و می توانید با مراجعه به آن سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما از سایز مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.
- آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد؟
پاسخ: بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد، بنابراین برای لغو و یا تغییر سفارش می بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
- آیا بعد از ثبت سفارش لازم است با بخش پشتیبانی تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر بعد از ثبت سفارش نیازی به تماس با واحد پشتیبانی نیست و در صورت نیاز، کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت
- چطور می توانم از وضعیت سفارش خود آگاه شوم؟
پاسخ: پس از ارسال سفارش شما یک پیامک مرسوله برای شما ارسال میشه که از طریق کد مرسوله می توانید وضعیت بسته را از سایت تیباکس یا اداره پست مشاهده نماید
- آیا امکان سفارش برای فردی دیگر وجود دارد و در این صورت فاکتور به چه نامی صادر می شود؟
پاسخ: بله شما می توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید در این صورت سفارش تحویل شخص مورد نظر می شود. در صورت عدم تمایل به دریافت فاکتور می بایست با شرکت تماس بگیرید و این موضوع را با کارشناسان بخش پشتیبانی در میان بگذارید.
- آیا ممکن است کالایی که سفارش می دهم موجود نباشد؟
پاسخ: تمامی کالاهایی که روی وبسایت بوتیک امینی قرار دارند و امکان اضافه شدن به سبد خرید را دارند، موجود می باشند. در بعضی موارد ممکن است به دلیل تعداد بالای سفارش ها از یک محصول یا ثبت همزمان سفارش ها، موجودی به اتمام برسد و امکان تامین از جانب نمایندگی وجود نداشته باشد که در این صورت کارشناسان با شما تماس گرفته و شما می توانید کالای دیگری را انتخاب کرده یا درخواست بازگشت وجه دهید.
- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: بله شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.
- آیا کارشناسان amini.butq به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان هستند؟
پاسخ: کارشناسان بوتیک امینی در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 تا 22 پاسخگوی تماس مشتریان هستند و در بقیه ی ساعات و روزهای تعطیل رسمی مشتریان می توانند از طریق ایمیل، گفتگوی زنده سایت و تلگرام با کارشناسان در ارتباط باشند.
پرداخت
- چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟
پاسخ: تمامی کاربران می توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. همچنین امکان واریز وجه از طریق کارت به کارت نیز موجود می باشد. علاوه بر این کاربران ساکن همدان می توانند هزینه سفارش را درب منزل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان به پیک ارسال شده توسط فروشگاه بپردازند.
- پرداخت درب منزل شرایط خاصی دارد؟
پاسخ: بله با توجه به تعداد و مبلغ سفارش ممکن است امکان پرداخت در محل وجود نداشته باشد که این مسئله را کارشناسان به شما اطلاع خواهند داد
.
- در صورت ثبت سفارش به صورت کارت به کارت باید چکار کنم؟
پاسخ: در صورت انتخاب کارت به کارت، می بایست از طریق اپلیکیشن های موبایل یا اینترنت بانک یا دستگاه های خودپرداز، اقدام به واریز وجه به روش کارت به کارت کنید و سپس فیش واریزی را برای ما از طریق یکی از پل های ارتباطی ارسال نماید.
- آیا می توانم مبلغ سفارش را به صورت اقساط یا با چک پرداخت کنم؟
پاسخ: خیر این امکان وجود ندارد.
- آیا پرداخت اینترنتی من در فروشگاه amini.butq امن است؟
پاسخ: بله بوتیک امینی متعهد است که از اطلاعات کاربران به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت می گیرد کاملا امن و راحت است. برای اطمینان بیشتر لطفا به نکات زیر دقت فرمایید: با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال
- سفارش ها از چه طریقی ارسال می شود؟
پاسخ: سفارش های تهران و شهرستان از طریق پست پیشتاز و تیباکس ارسال می گردد.
- آیا می توانم سفارشی را که ثبت می کنم در همان روز تحویل بگیرم؟
پاسخ: بله در همدان این امکان وجود دارد